Växjö igen

Jaha, då var det dax att åka till Växjö igen och lära sig lite nytt.
Det har gått fort mellan gångerna den här terminen, men nu är det sista innan slutuppgiften på den här kursen i januari.

Jag lämnar köket åt sitt öde ett tag. Får ta tag i det när jag kommer hem så allt kommer på plats igen. Himla mycket grejer är det. Vi har i alla fall fått upp hyllorna över bordet nu så det börjar se bebott ut. Vad det gäller badrummet så är det smådetaljer som handdukshängare, toapappershållare, lite hyllor och annat som måste inhandlas innan det blir klart. 

Jag börjar bli trött på den här röran nu. Fick ett litet spel i eftermiddags när jag inte hittade häftpistolen. den var INTE på sin plats. Tänkte att då är den nog på altanen, men ... Där var ALLA verktygen. Jag blev galen och började röja. Alla verktyg på en plats för vidare transport till sina rätta ställen (det får maken göra när jag är borta), sånt som ska slängas i en hög (den blev ganska rejäl) och sånt som maken inte kan slänga utan måste fundera lite på i en hög....osv. Nu kan man gå ut där och faktiskt få plats.



Nu måste jag nog kolla över packningen och sen blir det sängen.

Sov Gott!

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare