Ibland går det fort

Oj, vad dagarna plötsligt gick fort.  Undrar varför tiden går så fort ibland? Hade plötsligt väldigt mycket att göra. Jag som trodde att det skulle bli lugnare nu när rapporten var klar, men inte då. Den nya kursen tar nog ganska mycket kraft, men på ett annat sätt. Ofta ör det ju så att ju mer man har att göra, ju fortare går tiden. Kanske för att man inte hinner stanna upp och reflektera över det man gör? Det liksom bara rullar på. Men man slipper ju i alla fall ha tråkigt!!

I söndags tog jag studieledigt och bara njöt av dagen. Strosade runt på IKEA med sonen som skulle köpa hyllor till sitt förråd. Fikade hos dottern med sambo. Blev sen också bjuden på middag där och det var ju inte helt fel. Snöade gjorde det också, så jag laddade för att kanske behöva gå till jobbet, vilket inte är en höjdare när man öppnar. Det slutade dock snöa så jag slapp gå.

Under måndagen kom det mer snö så nu har vi ett vitt täcke ute.
Det kom ett studiebesök till jobbet och det var lite kul för det var en kurskamrat till mig och några jobbarkompisar till henne. Kul att ses på nåt annat ställe.

Tisdag hade jag Tupperwareparty. Det blev lyckat med många gäster. Tack alla ni som kom!
I kväll har det varit Apt på jobbet så det blev en lång dag. Så hade över halva den veckan gått. I morgon är det torsdag, förhoppningsvis en vanlig dag. Och sen är det helg! Åtminstone för mig.

Nu väntar väl sängen och min bok. Känner mig lite matt så så får det bli.

God natt! 


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Ja tiden rusar på! Tack för en trevlig kväll, alltid kul med lite nyheter på plastronen! Kul att träffas.

Trevlig helg!

Kramen.

2012-01-27 @ 18:23:30
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare