Nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt :)

Jag hade förberett ett inlägg med att ta bilder som skulle läggas in, men så lånade någon min kamera och jag glömde ta ur minneskortet. Så jag sparar de bilderna tills vidare eller rättare sagt tills jag får tillbaka kameran. Den skulle för övrigt användas till att fotografera yngsta barnbarnet på babysim. 


I går jobbade jag och kollegan med vår skoluppgift. Vi har skickat ut en enkät till våra kollegor och nu hade alla svaren kommit in. Dax att sammanställa. Vi hade bestämt att vi skulle göra en film eller en skärmavspelning (tror att det heter så). Att få ordning på tekniken och vad vi skulle säga ledde till många omtagningar och mycket skratt. Men nu har vi i alla fall gjort det. Hoppas bara att läraren tycker att det är ok att vi samarbetar. Just nu sitter jag och klurar på forskningsfrågor. Det är inte lätt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare