Att känna sig nöjd


Asså, nu måste jag bara säga det. Vilket otroligt lugn dom inträdde i mitt liv när jag fattat beslutet att byta jobb. Jag tror att det här blir jättebra. Efter att ha jobbat med barn i 33 år så var det nog dags att hoppa och se om vingarna bär. Beslutet var inte svårt att ta efter de konstiga argumenten jag fick från vissa håll om varför jag borde stanna kvar på mitt nuvarande jobb. Jag är såå nöjd med mitt beslut fast jag egentligen har ganska dålig koll på vad det är jag ska göra. Fast det verkar lite vagt över huvudtaget. Känns mer som om det är något som vi ska utarbeta tillsammans. 

Fått en otrolig respons på mitt beslut. Det känns fantastiskt kul även om det blir jobbigt att lämna alla goa jobbarkompisar. Hoppas att vi kan hålla kontakten och träffas i andra sammanhang. Av en händelse så träffade jag en gammal jobbarkompis idag som faktiskt jobbar på det nya stället. Det var så härligt att höra att hon tyckte att det var kul att vi skulle hamna på samma ställe igen. Nu blir det en lååång väntan till i maj. Tills dess jobbar jag vidare med mitt uppdrag på min nuvarande arbetsplats.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare