Ibland är man glad för det lilla

Länge sen sist! Hej på er!
Som sagt ibland är man glad för det lilla. Som t.ex. när den inbillade tumören eller hudcancern visar sig vara en fästing. 😄
I söndags upptäckte jag en knöl i bakhuvudet/nacken. Stor som en encrona och så gjorde den ont. Den satt nära ett födelsemärke så jag hann inbilla mig en hel del. I dag tog jag mig i kragen och ringde till doktorn. Måste få veta om det var nåt farligt. Jag fick en akuttid kl 13 så jag släppte allt och stack från jobbet. På vägen dit hann jag tänka lite till och kom då ihåg att jag var i skogen i lördags. Hmm, fästing? 
Jo, då när jag kom in till läkaren och han kollade så mycket riktigt det var en fästing. Men det var bra att jag ändå hade kontaktat läkaren för den j-a fästingen satt som berg.  Läkaren fick lokalbedöva och skära bort den för att få bort hela. Men nu är den borta och det gör inte ont längre 🥰
(null)

Inte min, men en fästing.


Kommentarer
Postat av: Lilla i

Men jäklar vad hemskt 😱 Bättre än det du var rädd för, men ändå! Fy!

2019-12-10 @ 21:12:01
URL: http://husochtradgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare