Back in business!

Då har jag väl motat bort alla magsjukebaskilusker för den här gången. 
 
(null)
 
Har hyfsat återgått till normala vanor igen även om jag är lite aptitlös, inte sugen på något och äter väldigt lite för att vara jag. Fast det kanske är positivt 😂
 
Efter att ha bestämt mig för att jobba igen i morgon så började jag röja lite runt omkring mig. Sen var det dags att bege sig till affären och fylla på förråden. Kanske kunde hitta något gott att äta. 
Vi har som en liten veckohändelse att åka och handla tillsammans på torsdagar, jag, Elin och tjejerna. Vi brukar mötas utanför den stora matvarubutiken och ta en fika när jag kommer från jobbet. Då har Elin hunnit hämta tjejerna på förskolan. Idag var de lediga så de hämtade mig hemma. Lite fika blev det innan bl.a pannkakor och prinsessbakelser till tjejerna. 
 
Att handla var sedan ett helt företag då de håller på att bygga om i butiken och man får gå fram och tillbaka för att få med sig det man ska ha. Men till slut bar det av mot ön igen. Tur hade jag också, blev bjuden på middag!
  (null)

(null)

(null)

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare