1 december - provsvar



I dag börjar vi nedräkningen till julafton i denna märkliga tid. Jag arbetar hemma denna veckan i väntan på provsvar. Jag har varit i kontakt med Covidsmitta och fått symtom och då måste man ju testa sig.  Gjorde testet igår och fick svar idag - NEGATIVT! Så nu kan jag släppa det. Ska bara vara hemma ett par dagar till med min hosta innan jag återgår till jobbet.
 
Ganska skönt att jobba hemma. Ibland i alla fall. Jag kan ju sova en timme extra eftersom jag inte har någon restid och så tycker jag att det är ganska mysigt nu när man har all julbelysning uppe. Blir dock lite väl mycket stillasittande så det gäller att komma ihåg att röra på sig ibland.
 
Började dagen med frukost och julkalendern. Ganska mysigt. Sen har det rullat på med telefonsamtal, mejl, föreläsning ....Och så lite julstädning och fix när arbetsdagen var slut.
 
Men nu säger jag godnatt!

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare