Födelsedagskalas i coronatider

Idag har vi varit på ett coronaanpassat födelsedagskalas hos min mamma som fyller 85pr idag.
Eftersom pappa har svårt att gå så fick vi fira inne. Vi turades om och höll avstånd precis som man ska. Elin hade bakat en tårta som hon hade med sig. Jag tror att mamma var nöjd med det lilla kalaset och att vi hade uppmärksammat hennes bemärkelsedag. Flera vänner och släktingar gratulerade via telefon eller skickade en hälsning via min Facebook och Messenger. Dessa fick jag förmedla till mamma.

Efter firandet gick vi hem till oss och käkade middag. Vi spolade upp barnens pool så att de fick bada lite. Både dagen och gårdagen har ju bjudit på härligt sommarväder.


Kusinmys i trädgården. Det saknas en men hon hade fullt upp med annat 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare