Semester

Denna vecka har vi haft semester. Det har mest varit röj och fix i källaren eftersom vi nu äntligen börjat fixa där på riktigt. I helgen då S jobbade så rensade jag och röjde en hel del. 😊

Ionsdags gjorde vi dock ett avbrott och drog iväg på roadtrip. Första stoppet var stadsmissionen i Kalmar där vi lämnade in en del saker som vi hade rensat ut. Jag fyndade lite också bl.a en nystmaskin och några röda saker till min röda hylla. Sedan drog vi vidare mot B
Blekinge. Ett mål var John’s växtservice i Backaryd. Det ligger mitt ute i skogen så utan GPS hade vi inte hittat dit. Där inhandlades några pelargoner. Vi strosade också runt i trädgården och tittade på utställningen. Därefter åkte vi vidare till Ronneby och fikade. Vi tog vägen över Karlskrona innan vi så sakteliga åkte hemåt. Vi hade lovat tjejerna att de skulle få sova över så vi fick inte bli för sena hem. Men vi hann i alla fall med att stanna på Ölandschoklad och käka middag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare