Varmt e de’

Senaste dagarna har det varit varmt, supervarmt. Fläkten och min lilla AC har fått jobba.
Dagarna blir inte riktigt som man har tänkt sig när man inte orkar i värmen. Men det är ju ganska skönt att softa och ta det lugnt också. I går satt jag ute på altan och tittade på film på paddan till kl.1. Där var det svalt och skönt då. 
Tidigare på dagen firade vi Elvis som fyllde 4 år. Alla satt i skuggan ute. Massor med presenter och god tårta blev det.
I dag har vi varit på tjejernas fotbollsavslutning. Vi stod en bit ifrån, men såg ändå matcherna bra. Sen cyklade hela gänget ner till badet. Gurra, Malin och Lovisa var också med, fast de åkte bil. Till och med jag badade. Riktigt skönt!
Efter badet käkade vi lunch på Ölandschoklad. Det fanns faktiskt plats även om det var mycket folk. Nu är ju alla tillstånd klara så de får servera på det utökade området. Testade deras ceasarsallad med räkor den här gången. Riktigt gott. 
Eftermiddagen blev lite trädgårdsfix i mån av ork. Nu ska jag sticka ett par varv till innan det är dax att försöka sova i värmen.
(null)
(null)

(null)



Varma och trötta tjejer efter tre matcher.


(null)

(null)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare