Glad Påsk!

Glad Påsk till er alla!

Det har inte blivit så mycket bloggande nu i påsk. Det är ju lite att stå i. I torsdags hade vi ju fullt sjå att fixa hjullagren på kvasten, bada katten i neon och sätta lysdioder i hucklet innan vi drog till Blåkulla. Visst var det kul eller hur, tjejer?

Igår var vi med dottern på Ikea och tittade på möbler. Det gäller ju att förbereda sig inför flytten. Detta tog sin rundliga tid det var mycket att titta på. Det som inhandlades i går var ett vitrinskåp som snart ska utgå ur sortimentet och en matta. Själv stod jag och våndades över en Malmbyrå för 375:- på Fyndhörnan. Skulle gärna vilja ha en sån, men måtten passar inte riktigt där jag vill ha den. Maken tyckte också att det var ett bra pris, men han undrade var jag skulle ha den. -Du kan ju inte bara köpa en sådär, vi måste ställa den nånstans. Det hela föll på att den var förpackad så att man inte kunde se varför den var prissänkt. Enligt info så skulle det vara ett hack i skivan. Hur stort och var? Nä, jag åkte hem utan byrå.

Idag har jag, dottern och hennes pojkvän varit på middag hos mina föräldrar. Maken och sonen har varit i Jönköping på bilutställning.

Den här hönan fick jag av mamma. Tack snälla mamma!





Bilder: ©Ylva

bi16Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare