Sista semesterdagen

Idag fick det bli en dag på stranden. Jag packade lite fika på morgonen och så cyklade jag och maken ner till hamnen. Dotter med sambo anslöt och vi trängdes med alla andra som haft samma tanke. Vattnet svalkade skönt och det var skönt att vila efter gårdagens 30-års fest hos kusinen. Det var ett trevligt kalas i deras nya villa. Det bjöds på pastasallad, kaffe och tårta och gott att dricka till.
Nu är det snart dax att åka in till stan och fira en annan kusin som fyller 32 i dag. Det är alltså kusiner till mina barn. Makens syskonbarn.
Får väl gå och fixa till mig lite fast det bär emot att kliva ur bikinin så här sista semesterdagen.



Bilder: ©Ylva

bye2/Ylva

Kommentarer
Postat av: fruljungner

hoppas du har haft en härlig semester! ring om ni behöver en vikarie!

2009-08-10 @ 10:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare