Trött

Idag har jag mest sovit och inte gjort så många knop överhuvudtaget. Satt på akuten i natt igen med Gurra. Ont i magen och illamående igen. Fast den här gången gick det över av sig självt. Han fick dock stanna kvar över natten(det som var kvar av den) för observation. Jag hade inte sovit så många timmar (2) när väckarklockan ringde. Det fick bli en dag hemma. Sov ända till Gurra ringde vid halv 12-tiden och sa att han fick åka hem. Skönt!

Eftermiddagen har ägnats åt att pyssla och fixa lite. Jag har gjort pepparkaksdeg för i morgon ska vi ha julbak. Elin och min mamma kommer hit och vi ska baka pepparkakor, lussekatter och saffransskorpor. Knäck, nougat och kola blir det också. Tyvärr så har vi inte hunnit få den nya spisen, men det får väl gå ändå. 

Nu hoppas jag på en lugn natt i min egen säng.

Sov Gott!

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare