Vaccination

Jaha, nu har även jag, som envist hävdat att jag inte ska ta någon spruta, varit och vaccinerat mig. :-). Jag hade alla tre ungdommarna med mig. Tänk vad man kan påverka ändå. Ännu känner jag inget och hoppas att det så förblir. Den enda som reagerade var Elin som fick lite yrsel och kände sig svimfärdig.
Jag har varit och klippt mig också idag. Kände för lite förnyelse inför jul. Nu ska det bara färgas.

Vår nya spis levererades idag och är redan invigd av sonen. Han är på G igen och sitt gamla vanliga matglada jag. Med spisen kom också en ny micro och en fläkt. Micron behövdes verkligen. Den vi hade var 20 år och hade nog sett sina bästa dagar.

Annars har kvällsaktiviteterna mest bestått av pluggande. Måste bli klar med min text i morgon, för på fredag åker vi till...just det Ullared!!  Vi har hyrt en stuga och ska vara där HELA helgen. Vad roligt vi ska ha. Hoppas på att hitta julklappar.

Nu tror jag att kudden ropar på mig. Ska bara titta på min favvoserie "Skenet bedrar" på TV4+ innan jag slår igen mina blå.

Sov Gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare