Semlor, semlor.....



Idag har det varit en ganska hektisk dag.
Mycket på jobbet. Vi skulle ha kalas, starta upp våra nya grupper och dessutom hinna åka till Konstmuseet och titta på en utställning med barnen. Tur att vi har så superduktiga barn på vår avdelning. Jag skryter inte. Dom är jätteduktiga och verkligen lätta att åka på olika saker med. Vi var två pedagoger och 13st 4-5åringar och dom skötte sig perfekt.
Som grädde på moset kom en gullig förälder med semlor till oss när vi kom hem. Jättegoda.

Dagen avslutades med en föreläsning om "Att möjliggöra meningsfullhet och lärande för förskolans yngsta". Inte så mycket nytt, men vi fick idéer om hur vi ska utveckla vår inomhusmiljö. Får se vad som har hänt när jag kommer tillbaka till jobbet på torsdag. I morgon ska jag på en facklig utbildning.

Hann förresten äta en semla till innan jag åkte på föreläsningen. Min bagardotter hade bakat ca 1000!! st på jobbet idag och tog några med sig hem. Den var också god.

Nu ska jag renskriva mina anteckningar och kolla om jag har allt klart inför morgondagen. Sen blir det sängen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare