Ledig!

Nu har jag avslutat en arbetsvecka på sommarförskolan. Ser fram emot 3 veckors semester "all by myself". Alla andra i familjen jobbar. Himmel vad jag ska få mycket gjort! Hrmm - inbillar jag mig i alla fall. :-) Jag brukar alltid fastna i nån bra bok eller nåt annat som är roligare när jag tror att jag ska få massor gjort. Men Elins rum ska i alla fall röjas och hallgarderoberna målas klart. Ja, ja jag har ju semester....

Sonen drog till Varberg på Wheels&Vings idag tillsamman med moster och morbror. Så det är bara Snippel och jag hemma.
 - Då går vi ut och äter, sa han.  
- Vi tar bussen till stan då, tyckte jag.
- Bara du har koll, sa han nervöst för det där med att åka buss är inte hans grej. Han kör alltid bil. De enstaka gånger han åkt buss så har han antingen hamnat på fel sida när han ska på eller stigit av på fel ställe, men det ska nog gå bra.
Vi får väl se var vi hamnar.

Lite trädgårdsgodis


Bilder: ©Ylva

bye2/Ylva


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh det låter härligt! Nu ska jag också ha 4 veckors ledigt! skönt!Egentligen ska man bara ta det lugnt närman är ledig! Men i går skrev jag en lång lista som jag ska avverka på min semester! helt galet egentligen:))

Önskar dig en skön sommar!

KRAM

2009-07-19 @ 08:22:37
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare