Permission

Just nu är vi hemma. Gurra fick permis några timmar.

Nu har vi gått några turer till. :-) I morse var Gurras läkare nere hos honom och sa att det blir operation, men han ville prata med mig också. Så jag åkte in. Då hade dom ändrat sig igen! Nä, nu skulle dom göra en koloskopi och se om de behövde operera kom sjuksköterkan och sa. Så nu får han inte äta igen, bara flytande och ska börja laxera i eftermiddag.
Läkaren kom ner nu innan vi åkte och förklarade lite mer. De behöver inte göra någon operation akut, men det är bra om det blir gjort snart. Nu ska dom se hur det ser ut med koloskopin. Han får förmodligen åka hem i morgon eller på fredag.

Jag förstod på Gurra att han tyckte det var skönt att få komma hem en stund. Han slängde sig över datorn medans jag tillagade en delikat lunch. Bestående av kycklingbuljong och svartvinbärs dricka. Mmmm, vad gott!

Nu ska jag åka till min mamma och äta middag. Hon tänker då på allt. Har varit en ängel och hjälpt Elin i lägenheten nu när jag varit borta.

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare