Sommartid

Äntligen sommartid! Jag tycker att det är härligt när vi får ljusare kvällar. Det känns äntligen som vår.



På tal om ljusare. Igår kväll var det mörkt här. Dottern såg till att vi var med på Earth Hour. Hon släckte ner allt och vi tände massor med ljus. Helmysigt. Tv:n fick dock vara på för det var fotboll. Sverige spelade VM-kval mot Portugal och hon hade pojkvännen och fyra kompisar här. S och jag förpassades ner i källaren.
Sonen var ute och körde bil. Häftigt att åka över en nedsläckt Ölandsbro och köra omkring i en mörk stad. Han upptäckte att människor utan reflexer syns dåligt i mörker.

Igår var jag på stan med dotter och hennes pojkvän. Han var nog måttligt road av vår shoppingiver, men vi hade roligt. Jag hittade dessa vårgröna underlägg på Village. Tyckte att de passade bra i vardagsrummet.

 

Vi hann också med en sväng till Ikea. Där bjöd jag på fika för att hålla humöret uppe. :-)
Jag hittade denna bra förvaring till kryddorna på Ikea. Nu ska det bli fint i skåpet och lådan.



Bilder: ©Ylva

bye2Ha en skön kväll/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare