Födelsedag

I går var det min födelsdag. Vi firade den tillsammans med släkt och vänner med en grillfest på vår nya utealtan. Vi bjöd på grillat med potatissallad och melonsalsa, sallad och några goda såser. Till efterrätt blev det ananaspaj med vaniljglass som dottern hade bakat.



Av min kompis S och hennes familj fick jag det här vackra kakfatet i zink.



Dottern vet att jag gillar orange så hon hade köpt ett Rostikit i orange samt ett durkslag. Hon är jätteduktig på scrapbooking så hon hade tillverkat ett vackert kort.





Jag fick också lite pengar och presentkort. För pengarna har jag köpt ett vitrinskåp/bokskåp till den nyrenoverade hallen. Det blev ett Billy skåp på Ikea. Måste ju göra av med pengarna medans jag har dem kvar. :-)
För presentkortet har jag tänkt köpa en Steltonkanna, bara jag kan bestämma mig för färg.

Hallen har som sagt tagit form nu och det börjar likna nåt. Idag var vi och köpte färg och tapet till garderobsdörrarna. Hoppas hinna göra dom i veckan. Svågern gick lite bärsärk i går och slet bort listerna på garderobsdörrarna.
Tänkte visa lite bilder när det är klart.

Bilder: ©Ylva




bye2Ha en fortsatt trevlig lördagskväll/ Kram Ylva


Kommentarer
Postat av: MO

Grattis i efterskott, så mycket gott du bjöd på..O härliga orange saker du fått. VIlket fint kort hon gjort, kul, kram

2009-05-31 @ 01:33:25
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare