Vart tog det vackra vädret vägen?

I går var det ju så härligt höstigt. Idag har det bara varit grått.
Har skrivit klart min sammanfattning idag och skickat den. Det tar alltid längre tid än vad man tror...
Tog en paus mitt på dagen för att åka med maken ut och titta på soffor till mitt "kontor".  Vi bestämde oss för en svart framåtbäddad soffa från Järnforsen  Ni kan se den om ni klickar på länken.

Jag ser fram emot att det ska bli tapetserat där i veckan. Så att jag kan börja inreda. Målade förresten runt garderoberna och dörrposten i går. Tänkte tapetsera garderobsdörrarna med samma tapet som fondvägen. Kan nog bli snyggt. Var på Ikea också idag och tittade på bokhyllor. Jag vill ha Billy, 4 st 40cm hyllor och dörrar på två. Problemet är bara att jag vill ha dem i svart och det finns inte. Bara 80 cm och inga svarta dörrar. Får väl leta vidare eller tänka om.

I går kväll var vi ute med syrran och hennes sambo och drack öl på puben. Det var trevligt. Gurra var också med men han drog så småningom när telefonen ringde. Det var nåt annat som var intressantare än fyra "gamlingar".

Nu ska jag ta ett tag med strykjärnet innan det är läggdax. Jag har aldrig sett så mycket tvätt!!

Kram på er alla!

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare