Lättad!

Nu har jag skickat iväg min uppgift. Det känns skönt, nu kan jag inte göra mer på den.
Ska försöka röja upp lite här hemma i eftermiddag. Jag har strött litteratur och anteckningar omkring mig så nu behöver röjas. En stor hög med stryktvätt väntar också. Men först ska jag tända ett ljus och sätta mig och läsa lite littertur inför nästa uppgift. Det gäller att passa på när det är tyst och lungt i huset. Snippel och Gurra är iväg och ställer in husvagnen på vinterförvaring.
Ute öser regnet ner och hälften av mina pelargoner står vackert kvar i växthuset. Hann inte med alla innan det började regna. Får väl ta dem senare i veckan.

Nu till läsningen!



Kram på er alla.
Ha en mysig söndag.
Ylva



Bilder: ©Ylva


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Vill bara tipsa om vårt nätverk, Crohns och andra Skitsjukdomar - för råd, stöd och skratt. Om du inte är medlem redan så vore det kul om du ville bli.

/Cecilia

http://skitsjukdomar.ning.com/

2009-10-16 @ 11:26:00
URL: http://skitsjukdomar.ning.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare