Till dig som kommenterade inlägget Opererad

Lycka till med operationen.
Kan säga att Gurra mår mycket bättre och är gladare. Förstår att både du och han har haft det tufft med magvärk och allt annat. De försökte med medicin på Gurra också men det hjälpte inte och när de opererade så var tarmen mer inflammerad än de trott. Hur hade det överhuvutaget kommit igenom nånting? Han säger att ha en tillfällig stomi är ingenting mot värken.
Hoppas att det ordnar sig för dig också.

Skickar en tanke.
Kram Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, här var länge sedan jag var!Skäms:( Skönt att operationen gått bra o att han äntligen fick den!Fick dom ta bort dela av tarmen då eller? Jag gick nämligen runt med magvärk för länge en gång o när jag väl sökte så blev det akut operation och dom visste inte var det var då. men det visade sig att mina tarmar var inflamerade så dom fick kapa 1 meter på tjocktarmen och tunntarmen och sen dess har jag inte haft ontpeppar,peppar Men dom visste inte varför jag fått det och kan därför inte utesluta att jag får det igen.

Trevlig helg!

KRAM Jessica

2009-10-17 @ 10:00:10
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare