Fredag!

Idag är det ledig fredag igen. Känns ganska ok numera. Börjar väl vänja mig och få lite struktur på vad jag behöver använda tiden till. Idag var både Gurra och jag uppe vid kl.7. Ganska ovanligt, men han hade en del att göra med bilen och skulle iväg vid 9 så det blev till att komma igång tidigt. Själv startade jag med pluggandet efter frukost och har kommit en bra bit. Känns bra.
Just nu sitter jag och väntar på att min hårfärg ska verka så att jag kan duscha och skölja ur den. Passade på att färga håret när jag hade "rast".:-)

Just nu tycker jag att tiden rullar på enormt fort och jag har svårt att hinna med. Känns som om jag försöker komma ikapp mig själv hela tiden. Det beror väl på att jag vill så mycket. Måste lära mig prioritera och just nu är skolan viktigast. Tur att jag tycker att det är så himla kul att plugga!
Tyvärr får väl mina pelargoner och trädgården stå tillbaka lite de närmsta 3 åren, men det löser sig nog om jag drar ner lite på ambitionerna.

Nästa vecka fyller Gurra 20 så jag tänket försöka åka till Guldfågeln och köpa lite kyckling idag. Behöver komma ut lite också. Sen ska de tre sista fönstrena på uterummet putsas så är det helt klart.

Nu är det dax för dusch och sen en kopp kaffe och plugg igen.


Ha en bra dag!
Kram
bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare