Tiden går...

I går fick jag ännu en uppgift godkänd. Det känns alltid bra när de kommer tillbaka och är godkända. I går kom även introduktionsbrev till nästa kurs. Hjälp, vad det går fort! Snart ska vi börja på tredje kursen och det bara rullar på. Tänk förra året vid den här tiden hade jag precis skickat in min ansökan och funderade på hur detta skulle gå.April2009 Men nu är jag här och det är så himla kul att plugga!! Har precis skrivit klart ännu en uppgift som får ligga till sig till i morgon förmiddag så ska jag skicka den.

Igår hade vi soligt och varmt. Jättehärligt! Hann dessvärre bara njuta en liten stund av det vackra vädret pga skolarbetet. Tänkte att det tar jag igen i morgon. Men ack, vad jag bedrog mig. Idag har det regnat och blåst så jag tog mig an min enorma stryktvätt istället. S var och skaffade plattor till växthuset och fixade till där. Jag måste verkligen ta tag i det nu så jag kan få ut mina pellar ur bon. Dessvärre hinns det väl inte med i veckan pga kvällsarbete och en unge som fyller 20. Ja, nu är min lille också vuxen.

I morgon blir det jobb på Fredriksskans. KalmarFF möter MalmöFF. Hoppas att det går bättre den här gången.

Ha en trevlig kväll.
Kram
bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare