Överraskande!

Idag har jag haft semester. Skönt att bara få vara hemma och skrota lite. Hade bestämt mig för att plugga idag istället för på fredag, som är min pluggdag. Jag har verkligen gjort det jag skulle och känner mig nöjd med dagen. Har bara lite finslip kvar innan uppgifterna ska in.

Dagen avlutades med ett informationsmöte med KalmarFF. Dennis och Björn skulle informera om den nya arenan och de arbetsuppgifter som kommer att erbjudas där. Trodde att vi sedan skulle bli bjudna på den sedvanliga schnitzlen som vi brukar få varje år. Men ack vad vi bedrog oss. Torbjörn Håkansson på Sandra bjöd på julbord i år och inget dåligt sådant. Det var supergott. Jag som gillar sillen och den kalla maten fick verkligen mitt lystmäte. Så nu sitter jag i soffan mätt och belåten och laddar inför morgondagens shopping...



                                                                                 Bilder: ©Ylva



bye2/Ylva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare