Hemma!

Hemma igen efter 3 fantastiskt roliga och lärorika dagar i Växjö. Extra roligt är det med alla härliga kurskamrater jag har lärt känna. I går var vi ett helt gäng ute på krogen och firade att vi avslutat första kursen. Kul att vi blev så många. Nu ser vi fram emot nästa träff i maj. Ska bara klara av uppgifterna tills dess...
Tänkte uppdatera med lite bilder i morgon. Orkar inte nu. Jag hör hur kudden ropar på mig från sovrummet. Det tar på krafterna att gå i skolan.
Måste bara berätta att sonen hade lagat en god middag när jag kom hem. Härligt att mötas av mat och ett glas vin när man kommer innanför dörren.

Sov Gott!

Kram Ylva

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare