Vårkänslor

Vad härligt det är nu när nästan all snön är borta och solen skiner. Idag har det varit riktigt varmt. Riktig vår! Man får sån energi och inspiration. Har haft min lediga fredag idag och faktiskt varit ledig. Har hunnit en hel del. Började morgonen med att plugga några timmar och sen åkte jag till stan för att uträtta en massa ärenden på min långa lista. Nästan allt blev gjort + några saker till. Inspirationen flödade när jag var på Blomsterlandet och Plantagen. Köpte en del fina vårblommor att plantera ute. Två vita Mårbacka fick också följa med hem till köksfönstret som nu är putsat och uppfräschat.


Och så några Pärlhyacinter till köksbordet.


Hann också ut en sväng med kameran och hittade de här ulliga, gulliga sakerna...


och lite blommor på G



Bilder: ©Ylva


Nu funderar jag på om jag ska plantera vårblommorna, plantera om pelargoner eller ta tag i stryktvätten. Måste göra av med energin på nåt. I morgon tror jag att jag ska röja på altan. Men då regnar det väl... :-)

Ha en trevlig fredagskväll alla.

Kram
bye2/Ylva









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare