Rooar!!

Nu är jag så där frustrerad och irriterad igen. Vad förväntar sig vissa människor egentligen? Önskar att jag kunde skriva om det här, men jag tror inte att det är en bra idé. Jag får väl ställa mig i ett hörn och morra tills det känns bättre istället. Morrrrr!! 



Annars har helgen och Växjöresan bara varit bra. Alltid superkul att träffa alla goa kursare. Den här gången fick vi tid att prata om vår slutuppgift. Vår grupp ska profilera en förskola på landsbygden. Ganska spännande faktiskt. Vi får ha visioner bara de håller sig inom rimliga gränser och kan tänkas fungera i verkligheten. Man kan ju alltid önska att vår fiktiva kommun har en väldigt god ekonomi :-)... eller är det en utopi?

Nu ska jag passa på att jobba undan lite när jag ändå har ångan uppe.

Ha en bra kväll.

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare