Sugen

Det här är jag sugen på just nu...

                                                                                 Bilder: ©Ylva

...en macka med kalvsylta och rödbetssallad!
Det är väl märkligt vad man kan bli sugen på konstiga saker när man är sjuk.
Jag ligger hemma idag med ont i magen. Inte direkt sugen på nåt egentligen men så får jag syn på en sån här macka!
Är i alla fall inte sämre än att jag kan plugga lite. Ligger på soffan och läser kurslitteratur och reflekterar. Lagom arbetsamt :-).
Satte på TV:n nyss och hittade en gammal Åsa-Nisse film. Kunde inte låta bli att titta: Jag älskar gamla svenska filmer.

Nu ska jag försöka äta en banan och dricka lite Loka. Härlig lunch!!

Sköt om er!

bye2/Ylva

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Ja, det där såg ju inte fel ut...

Krya på dig - inget kul att vara sjuk!

Kramen.

2010-11-15 @ 15:31:28
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: fruljungner

du kanske inte är sjuk....gravid??

;-)

2010-11-15 @ 20:06:51
Postat av: Ylva

Tack Carina! Mår redan bättre.



Jenny: Du är rolig du! Nä, inga barn här inte. Väntar på barnbarn. Må gott!

2010-11-15 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare