22 December - Julskinka

Oj, vad den här dagen gick fort. Fick en extra dag hemma pga av en värkande handled. Av någon outgrundlig anledning så har jag fått ont i min vänstra handled. Den värkte som attan i natt och jag har knappt sovit. Överansträngd? Hoppas att detta går över innan julfirandet börjar.

Jag har således fått ägna mig och lättare uppgifter som skonat handen. När vi var och handlade hade jag maken till vagnsförare och bärare.

Julskinkan har i alla fall blivit klar och provsmakad i kväll. Och en ny omgång saffransskorpor och knäck blev det också. Försökte slå in några paket, men det var dömt att misslyckas. De blev inte snygga.

I morgon är jag ledig och har massor på min lista. Hoppas nu bara att det går att genomföra. Nåja, det blir nog jul i alla fall. Får sikta in mig på de sista julklapparna.



Ha en bra dag före dopparedagen i morgon.
/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare