Trött

Sitter här och hänger med datorn i knät. Är såå trött, borde gå och lägga mig. Jag har precis släppt iväg en uppgift. Den har tagit lite tid och jag vet inte om jag kände mig färdig, men jag kände att jag nog fick släppa den nu annars blir det bara snurrigt. Den ska ju som tur är inte bedömmas av någon lärare än, utan kommenteras av mina gruppkamrater. Så det finns ju möjlighet att justera och ändra. Dock måste ju jag ta mig i kragen och kommentera mina kamraters texter. Det ska nog gå bra...och så börja läsa litteraturen till nästa uppgift. Ja, ja ingen rast ...

Helgen har varit lite tung. Det var tråkigt att ha Gurra på sjukhuset igen. Känner att han är lite låg. Han hade inte tänkt sig detta utan mådde bra och såg framåt. Hade andra planer för helgen. Nu ändrarde det sig snabbt och han fick backa. Han mår inget vidare och har ont. Läkningen blir längre eftersom de fick ta upp det gamla operationssnittet så han blir sjukskriven ett par veckor längre än han tänkt. Vi får se framåt och ta en dag i taget.

I morgon börjar en ny vecka. Sportlov för dem som går i skolan. Vi får väl färre antal barn, men det brukar inte märkas så mycket. Eftermiddagen ägnas åt möten för min del bl.a lönesamtal. Ska bli spännande!!
Sen in till Gurra...

Nu börjar det röra sig runt den nya förskolan. Vi har fått en del spännande information och nästa måndag ska vi ha vårt första personalmöte...

Nä, nu ska jag ladda väskan för morgondagen och sen krypa ner i sängen med en bok. Kryptan av Kate Mosse får det bli.

Kram på er alla

bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare