Hinna med...

Oj, den här veckan har verkligen gått fort. Bloggandet har inte hunnits med. Kom hem från en underbar helg på Västkusten i måndgas kväll och sen har det bara rullat på.
Det har varit mycket att avsluta och färdigställa så att allt ska vara klart innan jag slutar. Jag har tagit hem alla mina saker och det var inte så lite efter 8 år på samma ställe.
I torsdags blev Linda( som också flyttar till Snäckstrand) och jag avtackade. Dels av de närmaste medarbetarna och jag fick även en "godislåda" av mina kollegor på huset. Chefen bjöd på smörgåstårta.
Nu är det bara en arbetsdag kvar, på torsdag. Men först ska vi vara tre dagar på universitetet innan det blir "sommarlov/semester".

Tänkte att ni skulle få se lite bilder från helgen på Västkusten och de kommer nog under dagen om jag får lite tid över. Nu måste jag samla ihop mig och packa och kolla över mina uppgifter inför skolan.

Jag hör av mig.

bye2
/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare