Loppisfynd

Helgen  som gick bjöd inte bara på sol, kalasande och pluggande. Elin och jag passade på att åka på Loppis i lördags. Det var stor loppis i parken i Mörbylånga. Vädret hade de med sig så det var ganska mycket folk och säljare där. Vi gjorde några fynd.
Jag kom hem med ett par konserveringsburkar i glas som kan vara bra till förvaring av olika slag. Jag hittade också ett litet kakfat på fot för 20 kronor som jag inte kunde motstå. Men det bästa var nog en liten röd bricka i plåt. Lite sliten var den men den fick genast en makeover när vi kom hem och är nu vit. Kan alltid vara bra att ha.


Före


Efter                                                                          Bilder: ©Ylva


bye2

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare