Grattis alla mammor!

Själv har jag firat både Mors dag och födelsedag. Det har varit en trevlig dag i lungt tempo. Blev uppvaktad av maken och sonen efterhand som de vaknade i morse. Resten av familjen var inbjudna på middag. Dotter med sambo, syster med familj samt mamma dök upp. Pappa ligger på sjukhuset igen så han var inte med. Inget allvarligt men en tå som inte vill läka pga diabetes.
Jag bjöd på Porterstek med tillbehör. Elin hade bakat en jordgubbstårta. Mycket smarrig!

Uppvaktad blev jag också. Fick en ny Bade-Baden stol från Hillerstorp av barnen. Sen blev det en del pengar och presentkort. Dessutom blev jag ju dubbelt uppvaktad eftersom det är Mors dag. Min egen mamma uppvaktade jag med en stor kruka med sommarblommor som jag hade planterat samt en blå lykta att ha på balkongen.



                                                                                 Bilder: ©Ylva





bye2

/Ylva

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Vilken ljuvlig tårta! Ser hur god ut som helst...

Härligt är det att bli firad ;)

Kramen.

2011-06-01 @ 10:29:01
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare