Bakluckeloppis

Idag har vi varit på bakluckeloppis, Elin och jag. Det var premiär för oss. Ja, vi har stått på loppis förr, men inte bakluckevarianten. Det var trevligt och började bra. Men efter ett par timmar kom regnet och försäljarna flydde. Vi var väl ett tiotal tappra som stannade kvar och när regnet hade dragit över så kom köparna tillbaka. Jag gjorde en ganska bra förtjänst trots vädret och hade kul en stund. Tackar grannen, gamla jobbarkompisen Åsa, för trevligt sällskap.




                                                                                 Bilder: ©Ylva


bye2

/Ylva



Kommentarer
Postat av: Lisbeth Nilsson

Undrade just hur det gick, kul att bakluckeloppis kommit hit också.

Själv köpte jag en sparkdräkt för 10 kronor som jag ska skicka iväg till något barnhem jag brukar köpa när jag ser något billigt och bra sedan skickar jag det vidare då får loppisarna en annan funktion också!

2011-09-20 @ 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare