Campingbilder

Skulle ju lägga in lite bilder från vår minisemester förra veckan. Det tog lite tid. Veckan som gått har varit mycket intensiv på jobbet och jag har knappt orkat mer än sova, äta, plugga och sova när jag kommit hem om eftermiddagarna..

Men här kommer lite bilder


När vi "landade" på fredagseftermiddagen så sken solen över oss och vi njöt i solskenet med lite fika och en god bok medan vi väntade på det andra sällskapet.

Lördagen tillbringade jag och min väninna S på stan med lite shopping medan gubbarna var på bilutställning i Wämöparken. När vi mötte upp senare  blev det lite fika på en uteservering och fyra räkmackor beställdes in (eller ut).


Efter lite grillning på kvällen så  hyrde vi cyklar och cyklade in till stan och tittade på crusingen. Där dök även sonen upp. Han åkte med moster och morbror som var där för att cruisa. (Detta är inte deras bil, jag hade tydligen bara filmat dem)


Frukostdax

Söndagsvädret hade mer att önska. Det var mulet och regnet hängde i luften, men temperaturen var ganska så behaglig. Vi tog en lång promenad i omgivningarna och sen åkte in till stan för att leta upp ett fikaställe.


Campingen sedd från stan


                                                                                Bilder: ©Ylva


bye2

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare