1 April

Har ni blivit lurade idag? Mig veterligt så tror jag att jag har klarat mig. Hittade dock det här som jag tyckte var lite kul, men lite otroligt. http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/kalmarnyheter?sk=wall (För att hitta rätt så handlar det om Ölandsbron)

I går snöade det och var ett riktigt busväder här på Ön. jag hade tänkt putsa fönster i uterummet, men det var inte svårt att övertala mig att låta bli när det var 1,5 grad där ute (mot 24-25 grader tidigare i veckan). Det blev istället att plugga. Har hunnit undan en hel del så det kan nog faktiskt bli påsklov för mig också. Tänk vad skönt jag som har så mycket annat jag vill göra just nu.

Vi trotsade trots allt vädrets makter framåt kvällskvisten och åkte på vinprovning hos goda vänner. Riktigt trevligt. God mat och gott vin serverades efter provningen.

Söndagen startade med sol och vackert väder så det blev faktiskt lite fönsterputs och plock i uterummet varvat med pluggande. Planerar att gå till jobbet i morgon, är lite trött på att vara krasslig nu. Bara man kunde bli av med hostan också....den har hållt mig vaken i helgen. Men jag ska nog överlista den.

Nu ska jag slänga mig i soffan med en koppkaffe och en chokladbit. Det har jag förtjänat. Tror att jag tar med mig min stickning också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare