Hosta del 2

Nu har jag varit hos farbror doktorn, fast det här var en tant. Kan inte säga annat än att hon var grundlig. Testade och uteslöt lunginflammation och det kändes bra. Sen trodde hon att att det kanske kunde vara något astmatiskt för jag hade dålig lungkapacitet. Fick sitta och andas in ...vad det nu var... i två omgångar och ta lite andra prover. Allt verkade bra förutom min lungkapacitet då. Förmodligen var det en infektion och jag fick hostmedicin. Hon ville dock inte helt utesluta astam utan ville att jag, när jag blev frisk, skulle kontakta min husläkare och kolla upp så det inte är allergiastma eftersom jag är lite allergisk mot pollen och gräs. Kan man vara lite allergisk?
Hur som helst känns det bra att ha fått det kollat så nu är det bara att hosta på tills hostan försvinner.
Känner mig lite så!
Hoppas på att få sova hela natten i natt, utan att behöva gå upp och hosta flera gånger.

Nu ska jag dricka nåt varmt och se på Bygglov.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare