Hamnträffen

Varit på Torsdagsträff på hamnen med Asta. Ja, det är en bilträff med nostalgibilar och Asta är vår Volvo från -72.
Där var det drag må jag säga. Massor med bilar. Fullt ända ut till badplatsen. Lite action blev det också med polispådrag efter en fyllekörning på Mc. http://www.barometern.se/nyheter/oland/mc-forare-holls-kvar-efter-farlig-korning(3378171).gm
 
Lite bilder från träffen kommer här
 
Asta
 
 
En sån här bilstol hade vi när jag var liten. Det var nog inte av säkerhetsskäl!
 
 
Det var en vacker och varm kväll med mycket folk.
 
                                                                             Bilder: ©Ylva


bye2

/Ylva
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

åå du fick ju med min bil på bild. den grönblåa mustangen.:)

Svar: Ja, jag tänkte på dig :-)
Ylva

2012-08-03 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare