Tiden går...

Det har inte riktigt funnits tid att sitta ner och blogga på ett tag. Har haft lite mycket omkring mig. Jag har tagit massor med bilder men inte hunnit föra över dem till datorn. Som om det skulle vara svårt eller krångligt! Det är det ju inte. Bara lathet eller tidsbrist.
 
Håller på att färdigställa de sista uppgifterna på denna kursen som avslutas i Växjö på torsdag. Antar att det är det som upptar min tid. :-) Trots det har vi hunnit med både kräftskiva och andra festligheter i veckan.
 
Några bilder kan ni få.
 
                                                                               Bilder: ©Ylva
 
Hoppas att jag hinner uppdatera er under veckan.
Njut av de sista sommardagarna.
 
bye2

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare