5 December

Dricker glögg och funderar på om jag ska göra nåt mer vettigt idag.
Har varit på Arbetsplatsombudsutbildning hela dagen idag. Alltid trevligt att utbyta tankar med andra arbetsplatsombud och bli lite uppdaterad.
Hann sedan med en fika hos mor och far innan jag ruschade hem till sonen för att hjälpa honom med julgardinerna. I år ska han bestämt ha lite julfint. Kan det bero på flickvännen tro? Förra året var han helt julanti, men i år har han i alla fall två tomtar.
Väl hemma igen blev det lite pluggande. Sliter mitt hår... det är ju så många begrepp inför tentan nästa vecka. Positivt är i alla fall att jag har en idé om min fältstudie. Ska prata med min mentor i morgon.
 
 
                                                                                        Bilder: ©Ylva
 
Tror att jag tar kväller nu och tittar på tv en stund innan kudden ropar.
 
bye2/Ylva

Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken spännande glögg du har. Vad den god? Min favorit är mocca-choklad just nu men även Blossa-12 gillar jag.
Trevlig kväll!

2012-12-05 @ 21:06:01
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mysigt med både knäck å glögg, ett bra sätt att avsluta en dag :-D Varm kramar och lycka till med fältstudien!

2012-12-06 @ 07:22:48
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare