Mellandagar

Vad det är skönt med mellandagar. Speciellt om man kan vara ledig. Jag tog en dags ledigt och fick på så sätt två hela veckor ledigt från jobbet. Jag gillar att gå här och skrota runt. Inte behöver man städa för det är redan gjort. Man kan leva på rester och slippa laga mat. Eller så finns det de som lever på att laga mat åt andra. Eller varför inte se till att man blir bortbjuden. I kväll ska vi äntligen till familjen Larsson-Classon och där bjuds det säkert på något gott för det brukar det göras.
 
Morgondagens meny är också planerad och förberedd.
 
 
Vad serverar ni för gott till nyår?
 
Ylva

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag har sån tur att jag är bortbjuden!! Din meny verkar jättegod och jag blev lite nyfiken på förrätten:)
Ha ett riktigt Gott nytt år!
Vi syns nästa år ;)
Kram

2012-12-30 @ 19:55:57
Postat av: kollegan

Vi blir också bortbjudna... bortåt dina trakter faktiskt. :o) Får återkomma med menyn. Visst är det härligt med det lediga skrotardagar - men snart syns vi igen! :o) Gott Nytt år och kram från kollegan.

2012-12-31 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare