Händer inte så mycket...

Här händer inte så mycket just nu förutom att jag pluggar energiprinciper och hållbar utveckling och sover. Just sovandet har gjort susen. Jag känner mig piggare än på länge och både ögoninflammationen och nästäppan har gett vika.
Idag tog jag mig dock i kragen och gav mig ut i det vackra vårvädret. Härligt väder var det och jag for in till stan för att gå på bokrean och pigga upp mig med lite nya blommor. Kunde inte låta bli och bara gå och strosa på gatorna och fönstershoppa. Så mycket böcker blev det inte. Gatans Lag av Michael Connolly fick följa med hem, men desto mer blommor inhandlades tillsammans med några nya krukor och lite annat. Så nu har jag fixat lite vårkänsla här hemma.

I kväll har vi haft pizzakväll tillsammans med mor och far och alla barnen (2+1). Vi brukar ha det ibland. Pappa brukar påpeka att nu är det dax för pizzakväll när han blir sugen på pizza.
Nu är det dax för soffhäng en stund innan läggdax. Måste upp och plugga i morgon också.



                                                                                                     Bilder: ©Ylva
Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare