Snörvel!!

Ligger i soffan och snörvlar och tjurar. Jag är så trött på att vara täppt i näsan och ha ont i halsen. Sparkar lite på Björneloo, men orkar inte ta upp den och läsa. Äter värktabletter och glass i stället. Är inte tillräckligt dålig för att vara "sjuk" utan harvar på och är bara genomtrött. Ögoninflammationen verkar äntligen ha gett med sig i alla fall. Idag var jag inte ett dugg kladdig i ögonen! Alltid nåt!
Ser inte fram mot morgondagen. Är trött innan den börjar. Vi ska på föreläsning, 3,5 tim, efter jobbet. Vanligtvis brukar det vara trevligt, men när man med nöd och näppe bara orkar arbeta sin arbetstid så känns det bara trögt. Men det ska väl gå på nåt sätt. Red Bull kanske?

Så nu har jag "gnörkat" lite och tyckt synd om mig själv. Lika bra att gå och lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare