Rapport...

Yes, nu är sista(?) finjusteringen gjord och rapporten klar. Nu ska vi bara sova på den tills i morgon och sen får den nog gå iväg för bedömning.

Tack vare extra ledigt i torsdags, då jag hann jobba undan bra med rapporten så har jag kunnat njuta av en ledig helg. Har fixat lite småplock och hunnit läsa annat än kurslitteratur. Julgranen hann vi också kasta ut så nu är det bara ljusstakar och stjärnor kvar. Tänkte fixa det och byta till ljusare gardiner på fredag när jag är ledig.

Nytt schema har vi också och jag ska upp och öppna på måndagar den här teminen. Kan väl vara ok om man får sluta tidigt, men i morgon har chefen lagt ett möte efter min arbetstid och sen har vi Apt på kvällen så det blir en lååång arbetsdag.

Hur som helst, nu ska jag njuta av resten av söndagskvällen i soffan framför tv:n.

Ha det gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare