Semester!

 
 
Jag vill ha semester NU!!!
Det är exakt 31,5 arbetstimmar eller 4 arbetsdagar (7 veckodagar) kvar till semestern, men vem räknar.
Jag vill ha semester NU!!!
Känner mig trött och sliten, ont i kroppen och leder. Behöver vila!
 
Jag har världens roligaste och inspirerande jobb, men just nu är det så drygt. Alla bara går och väntar på något. SEMESTER och LEDIGT!
 
Men.... jag har SOMMARLOV! Skolledigt i 5 veckor. Behöver inte plugga ett enda dugg om jag inte vill.
 
 
Nu ska jag jobba en dag sen är det ledig fredag. Gissa vad jag ska göra då? SLAPPA och göra så lite som möjligt. Okej, då jag kan väl försöka förbereda lite inför vår resa till Varberg. Rusta husvagnen kanske, eller nåt. Får se vad jag känner för på fredag.
 
Nu ska jag snart ta ett snack med kudden och ladda inför veckans sista arbetsdag.
 
Alla ni som har semester hoppas att ni njuter av ledigheten och solen. Jag längtar dit.
 
 
Ylva

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Det är åldern ;)
Jag har nog aldrig längtat efter semester som i år!
Men vi njuter och trivs ute på böljan den blå...
Kramen.

Svar: Läser dina inlägg på Fb. Måste vara helt underbart. Själva tar vi husvagnen och drar till Västkusten om några dagar. Ha det gott och njut av ledigheten. Kram
Ylva

2012-07-05 @ 19:21:01
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Anne

Självklart att du längtar efter semester, jag är i full gång med min =)vi är just nu i Warzawa men de vi är med är kompisar som springer en mil då och då!!Vi tar oss fram med cyklar och långa sträckor bli det...Ha det gott o NJUT av semestern!

2012-07-09 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare