Att ta en paus

Värdet av att ta en paus är nog underskattat. Jag känner mig så lugn och fin idag. Stängde ner datorn och gick ut och rensade rabatter och klippte rosor istället för att sitta och stirra på ett dokument som jag ändå inte kom längre med. Man kläcker så många bra ideér när man går där ute och lodar.

Blev lite fixat i växthuset också. Känns skönt att få lite trädgårdsjobb avklarat.


                                                                            Bilder: ©Ylva

Väl inne igen så lyckades jag plita ner några rader till.
Nu är det bara en vecka kvar, sen så är den här kursen slut och rapporten avslutad. Längtar dit! Men å andra sidan så börjar nästa kurs direkt.  Dessutom är det dax att välja kurs för examensarbetet!!
Undrar vad jag ska göra med all fritid när jag tagit examen?

I morgon är det öppningsmorgon, så nu är det snart läggdax.

bye2

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare