Att räfsa löv...

 
...tycker jag inte är så kul. Men jag slapp undan räfsandet nu i helgen tack vare alla mina fina ungdomar.
Maken hade ägnat dagen åt att räfsa ihop högar medan jag pluggade mm. Tanken var att vi skulle hjälpas åt att köra ut löven idag. Men sonen och hans flickvän stannade kvar i går kväll och körde ut makens hopräfsade lövhögar i skogen tills det var så mörkt att de inte såg längre. Elin och hennes sambo kom idag på förmiddagen och tog resten. Sen hjälpte S dem att såga av en bänkskiva. Tjänster och gentjänster. Gurra och M fick middag i går.
Så jag kunde ägna helgen åt mina böcker och mitt källarröj som för övrigt börjar se riktigt bra ut. Har hittat lite yta i källaren.
 
I kväll lagade maken middag så jag känner mig lite däst efter pizzan. Nu är det mest soffhäng.
 
Ha en skön söndagskväll
Ylva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare