Efter tentan

 
Nu är tentan skriven, men jag vet inte om jag blev mycket klokare för det.Tiden var lite knapp att hinna skriva en A4 för var och en av de fem frågorna. Blev lite svammel på slutet för att få mer text. Har inte heller använt så mycket referenser. Kan tänka att jag åker dit på det. Men nu är det som det är. Komplettering är inte hela världen. Får väl vänta 20 dagar och se vad som händer.
 
Om två dagar är i alla fall den här kursen över och vi får hoppas att nästa del ger mer. Nu ska i alla fall all litteratur rensas ut och lämnas tillbaka. Skönt!
 
I morgon är jag ledig och ska bara njuta av att inte behöva plugga. Får väl packa väskan inför Växjöresan istället.
 
Sov gott!
/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare