Presenter

Mina namnsdagspresenter.
 
                                                                                  Bilder: ©Ylva
 
Katterna var från moster (87 år) som stickar sådana i parti och minut. Av syster fick jag en tomteflicka och Elin hade tillverkat saffranskola och kola med nötter. Hon hade också gjort den traditionella dörrkransen till mig. Kommer på bild sen. Av mamma fick jag julrosen som varit med i ett tidigare inlägg. Som ni förstår så fick jag den i förskott.
Moster bjöd på fika. Kaffe med dopp och vi satt och pratade och hade trevligt en stund.
 
Sen var det bara att bege sig hem och dyka ner i skolböckerna. Som tur var så hade vi inte strömavbrott som halva samhället hade.
 
bye2/Ylva
 

Kommentarer
Postat av: fruljungner.blogspot.com

Mina barn har varsin sån katt!! Mamma hade fått dom av någon snäll dam på jobbet (jobbar i hemtjänsten). SÖTA!

2012-12-09 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare